´´Ingen vågar hota mig´´

Eric Saade vet hur han ska få igenom det han vill som artist – genom att vara kaxigt ödmjuk. Men han ser till att hålla sig på rätt sida om ”kaxighetsgränsen”. ”Hade jag tappat fotfästet hade min mamma dödat mig. Hon är så ärlig”, säger han.
  Eric Saade vet hur han ska få igenom det han vill som artist – genom att vara kaxigt ödmjuk. Men han ser till att hålla sig på rätt sida om ”kaxighetsgränsen”. ”Hade jag tappat fotfästet hade min mamma dödat mig. Hon är så ärlig”, säger han.

”Ingen vågar hota mig”

Privatlivet är minerad mark – men när ryssen kommer på tal går han lös:

– Hans låt är så medioker så att det är löjligt, säger Eric Saade om Eurovision-konkurrenten.

Stora svarta solglasögon vilar mot näsroten.

Schlagervinnaren Eric Saade är fortfarande svettig efter flera timmars dansrepetitioner med numret ”Popular”.

Efter otaliga intervjuer med Eric under Melodifestivalen vet jag att han hellre går barfota på glas än gör intervjuer


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här sötis:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser )

URL/Bloggadress:

Kommentar här:

Trackback
RSS 2.0